Geen producten (0)

Klachten & Garantie

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij verzoeken u dan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, door een mail te sturen aan info@mijnmartini.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Deze kunt u bereiken via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies

Welkom! Leuk dat je komt winkelen in onze webshop. Onze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies. Deze cookies gebruiken wij om de site goed te laten werken en om je klantervaring te verbeteren. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

Daarnaast plaatsen wij graag cookies die ervoor zorgen dat o.a. embedded content van social media getoond kan worden of die ons het effect van onze marketinginspanningen laten zien. Wil je dit liever niet? Dat kan! Bij 1001 Condooms bepaal je zelf welke van deze zogenaamde trackingcookies je wel of niet accepteert.